۱۸ - آذر - ۱۳۹۶


 

 

ابراز احساسات ایرانیان در تالار برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در کالیفرنیا - 2017

ابراز احساسات ایرانیان در تالار برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در کالیفرنیا – ۲۰۱۷

 

به گزارش «عصر ایران » ، تیم ملی وزنه برداری ایران در جریان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در کالیفرنیای آمریکا ، موفق شد با مدال هایی که توسط بهداد سلیمی و سعید علی حسینی به دست آمد ، بالاتر از سایر کشورهای جهان به قهرمانی برسد.   تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز قهرمان این رقابت‌های جهانی شد.

ملی پوشان ایران به خاطر عملکرد ویژه خود در این مسابقات و علی رغم عدم درخشش کیانوش رستمی موفق شده بودند تا قبل از مسابقه دسته +۱۰۵ کیلوگرم تا حدی قهرمانی شان را مسجل کنند.

شادمانی ایرانیان پس از اعلام قهرمانی ایران

شادمانی ایرانیان پس از اعلام قهرمانی ایران

ایران برای مسابقه امروز فقط نیاز به ۹۰ امتیاز داشت که حضور دو وزنه بردار ایران در جدول این امتیاز را به ایران هدیه می کرد. با این همه سعید و بهداد با کسب مدال های برنز و نقره و با کسب امتیاز های بیشتر ایران را به قهرمانی رساندند.

تیم ملی ایران البته از نظر رنگ مدال و تعداد مدال مجموع هم موفق شد به مقام قهرمانی برسد. ایران در این جدول با کسب ۲ طلای مجموع یک نقره و ۲ برنز بالاتر از کلمبیا در رتبه اول مسابقات قرار گرفت . هرچند که برای انتخاب قهرمان جدول امتیازبندی به حساب می آید و ایران در آن جدول هم با اقتدار قهرمان شد.

سهراب مرادی رکورد جهانی مجموع یک‌ضرب و دوضرب را که در اختیار خودش بود چهار کیلوگرم بالا برد .

سهراب مرادی رکورد جهانی مجموع یک‌ضرب  و  دوضرب را  که در اختیار خودش بود ،  چهار کیلوگرم بالا برد .

تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی به میزبانی آمریکا پنج مدال طلا بدست آورد.علی هاشمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم توانست مدال طلای یکضرب، نشان برنز دوضرب و عنوان قهرمانی مجموع را نصیب خود کند.

پیشتر سهراب مرادی سه مدال طلا و کیانوش رستمی یک مدال نقره برای ایران به دست آورده بودند.بهداد سلیمی و سعید علی حسینی نمایندگان ایران در روز پایانی مسابقات هستند که رقیب قدرتمندی از گرجستان را پیش رو دارند. از این رقابت‌ها وزنه برداران دسته فوق سنگین هنوز ضربه نزده‌اند.

علی هاشمی در یکضرب با ۱۸۳ کیلوگرم طلا گرفت. در دوضرب با ۲۲۱ کیلو مدال برنز را کسب کرد و در مجموع با ۴۰۴ کیلوگرم قهرمان جهان شد.

علی هاشمی (وسط) ،آرتور پلسنیک (چپ) و ایوان امروف از ازبکستان روی سکوی سوم

علی هاشمی (وسط) ، آرتور پلسنیک (چپ) و ایوان امروف از ازبکستان روی سکوی سوم

 

یادآوری می شود ، تیم های روسیه، آذربایجان، قزاقستان، ترکیه، بلاروس، اوکراین، مولداوی، ارمنستان و چین به دلیل محرومیت ناشی از دوپینگ، حق حضور در رقابت‌ها را نداشتند. تیم کره شمالی هم در مسابقات حاضر نشد.

 برای دیدن یک گزارش تصویری خوب به نشانی زیر بروید :

http://www.varzesh3.com/tag/4158/%D9%88%D8%B2%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C

نظر شما