۱۰ - شهریور - ۱۳۹۶


پوستر « طرح تابستانه ی کتاب ایران - 1396 »

پوستر « طرح تابستانه ی کتاب ایران – ۱۳۹۶ »

طرح تابستانه کتاب از امروز، ۱۵ مردادماه، با مشارکت ۸۲۸ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش «باشگاه خبرنگاران پویا »،‌ طرح تابستانه ی کتاب با شعار «این چنین دوست کتاب است ، از او دست مدار» که با استقبال پرشور و درخواست مشارکت ۹۳۶ کتابفروشی از سراسر کشور همراه بود، با تایید ثبت نام ۸۲۸ کتابفروشی از امروز (۱۵ مرداد) آغاز شد. از بین ۸۲۸ کتابفروشی تاییدشده در طرح تابستانه ی کتاب، ۶۳۱ کتابفروشی از مراکز استان‌ها و ۱۹۷ کتابفروشی از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند.

در طرح تابستانه ی کتاب، استان تهران با ۱۵۱ کتابفروشی، اصفهان با ۹۸ کتابفروشی و قم با ۹۴ کتابفروشی بیشترین مشارکت را داشته‌اند که در مقایسه با طرح های مشابه، افزایش استقبال کتابفروشی‌ها از این طرح را نشان می‌دهد.

علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی تا پنجم شهریور در مراکز استان‌ها و تا پانزدهم شهریور در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

علاقمندان می‌توانند با استفاده از «اپلیکیشن کتابفروشی» کتابفروشی‌های سطح شهر را بر روی نقشه مشاهده کرده و بهترین مسیر برای رسیدن به آن را پیدا کنند. همچنین این اپلیکیشن با امکان بروزرسانی خودکار، شماره تماس و نشانی تمامی کتابفروشی‌های دارای مجوز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و آنها را برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد. این اپلیکیشن را می‌توانید از سایت ketab.ir دانلود کنید.

برگرفته از : پایگاه خبرگزاری تسنیم (با ویرایش)

نظر شما