۲۴ - آبان - ۱۳۹۸


پوستر طرح فروش پاییزۀ کتاب ۱۳۹۸ ،
با شعار « کتاب، همنشین دلنشین »

طرح پاییزۀ کتاب ۱۳۹۸ ویژۀ شهر تهران با شعار «کتاب، همنشین دلنشین»  با مشارکت شهرداری تهران، همزمان با بیست  هفتمین دورۀ هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، طرح پاییزه کتاب ۱۳۹۸ ، ویژۀ شهر تهران  از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد و خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می توانند از ۲۰ درصد یارانۀ خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانۀ کتاب، برای تایید شرکت در طرح پاییزۀ کتاب نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

بیست و هفتمین دوره هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ ، در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نشست خبری بیست و هفتمین هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی ایران نیز روز یکشنبه (۱۹ آبان‌ماه) با حضور نیکنام حسینی‌پور؛ دبیر بیست و هفتمین هفتۀ کتاب، مجتبی تبریزنیا؛ مشاوراجرایی خانۀ کتاب، علیرضا بهرامی؛ دبیر هجدهمین جشنوارۀ کتاب و رسانه، رسول رجایی؛ دبیر دومین جشنوارۀ کتاب در فضای مجازی «صفحۀ خیال» و اصحاب رسانه در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار شد.

 نیکنام حسینی‌پور در ابتدای این مراسم با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: هفتۀکتاب از یک نهال نوپا به یک درخت تنومند و پُربار تبدیل شده ‌است. حضور و مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف از دورۀ اول هفتۀ کتاب تا به بیست و هفتمین دورۀ  آن قابل مقایسه نیست و ما در هر دوره شاهد حضور گسترده‌تر این سازمان‌ها در هفته کتاب هستیم .

برگرفته از : پایگاه گلونی (با ویرایش)

نظر شما