۱۰ - آبان - ۱۳۹۶


در روز پنجم آبان ماه ۱۳۹۶ ، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران با شعار «جامعۀ آگاه‌تر: توسعۀ بیشتر و شعار کمتر» در نمازگاه (مصلای ) تهران گشایش یافت .

پوستر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران - 1396

پوستر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران – ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، در این دوره از نمایشگاه مطبوعات بیش از ۹۴۰ رسانه در ۶۰۰ غرفه در مساحتی نزدیک به ۱۳ هزار متر مربع از فضای نمازگاه تهران حضور خواهند داشت .

بر اساس اطلاعات داده شده از کمیتۀ اطلاع‌رسانی در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منظقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.

پوستر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران - 1396

پوستر بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ایران – ۱۳۹۶

همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه به نمایشگاه مطبوعات امسال آمده‌اند. علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی با مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی کار خود را آغاز کرد که مراسم گشایش این رویداد بزرگ رسانه‌ای که پیشتر قرار بود در روز جاری برگزار شود، به فردا افتاده است .

The 23rd Press Exibititon - 1396 - poster-1

همچنین شنیده‌ها حاکی از منتفی شدن حضور حسن روحانی ، رئیس‌جمهور در این مراسم است و گفته می‌شود مراسم گشایش نمایشگاه امسال با حضور اسحاق جهانگیری ،معاون اول رئیس جمهوری برگزار خواهد شد .

از بخش های جالب بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ، برپایی بخش «گنجینه مطبوعات ایران» است که سرگذشت روزنامه های ایران را از قاجار تا به امروز را بازگو می کند  .

زمان : پنجم تا دوازدهم آبان ماه ۱۳۹۶ – ۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ دقیقه
نشانی : تهران – خیابان بهشتی – نمازگاه (مصلای ) تهران

نظر شما