۱۲ - آذر - ۱۳۹۶


 

 

 

به گزارش روابط عمومی خانه ی کتاب، در طرح پاییزه ی کتاب که از دوم آذرماه امسال (۱۳۹۶ ) ، همزمان با «روز کتابگردی» در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می شود، ۶۶۹ کتابفروشی از ۳۱ استان کشور ثبت نام کردند.

گفتنی است، در دومین پاییزه ی کتاب، تاکنون استان های تهران با ۱۱۶ کتابفروشی، قم با ۸۴ کتابفروشی و اصفهان با ۷۹ کتابفروشی بیشترین مشارکت را از آن خود کردند.

لازم به ذکر است، دومین طرح پاییزه ی کتاب با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی ، در روز دوم آذرماه همزمان با «روز کتابگردی» در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور آغاز می‌شود و تا ۲۲ آذرماه در مراکز استان‌ها و دوم دی در شهرستان‌ها اجرا می‌شود. کتابفروشان در اولین روز از این طرح به مناسبت «روز کتابگردی»  کتاب‌های خود را با ۱۰ درصد تخفیف بیشتر (تخفیف ۳۰ تا ۳۵ درصدی) عرضه می‌کنند .

‌کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir در دومین «پاییزه ی کتاب» ثبت نام کنند.

نشانه ی « دومین طرح پاییزه ی کتاب ایران » ، با شعار « هر ورقش دفتری ست ... »

نشانه ی « دومین طرح پاییزه ی کتاب ایران » ، با شعار « هر ورقش دفتری ست … »

 

طرح «پاییزه ی کتاب» با شعار «هر ورقش دفتری‌ست…» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه ی کتاب»، «تابستانه ی کتاب» و «پاییزه ی کتاب» هفتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه  یکتاب از طریق کتابفروشی‌هاست .

در دومین طرح پاییزه ی کتاب خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

یادآوری : 

تخفیفی که کتابفروشی های همکاری کننده با «طرح پاییزه ی کتاب » به خریداران می دهند ، از محل یارانه ای که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنها می پردازد ، تامین می شود .

                                                                                                                                      ۳۰ آبان ۱۳۹۶

 

 

کتابفروشی دیواری خیابان خیام در تهران ، با پنجاه سال سابقه

کتابفروشی دیواری خیابان خیام در تهران ، با پنجاه سال سابقه

 

 

 

برگرفته از : پایگاه خانه ی کتاب (با ویرایش)

نظر شما