۴ - مرداد - ۱۳۹۶


Donald Tramp

دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری مشترک در واشنگتن با نخست وزیر لبنان ،‌ سعد الحریری گفت که بشار اسد ، رئیس جمهوری سوریه جنایات وحشتناکی در کشورش مرتکب شده و آمریکا اجازه نخواهد داد او از دست عدالت بگریزد.

آقای ترامپ با اشاره به استفاده دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی گفت که او کسی نیست که اجازه دهد بشار اسد هر کاری خواست انجام دهد .

او با انتقاد از سیاست‌های باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا درباره سوریه گفت عدم اقدام موثر او در پی عبور اسد از خط قرمزها باعث حضور ایران و روسیه در خاک سوریه شد .

پیشتر در فروردین ماه گذشته ، رئیس جمهوری‌ آمریکا گفته بود که کشورش وارد خاک سوریه نخواهد شد .

                                                                                  چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶

برگرفته از : پایگاه رادیو فردا

 

ایرانچهر :

ترهات تازه ی یک قمارخانه دار دادگستر

دونالد ترامپ که رئیس جمهور آمریکا هم هست ، در تازه ترین اظهار لحیه ی خود ، مدعی شده است که نمی گذارد ، بشار اسد بی کیفر بماند !!!

به یاد داشته باشیم که این سخن را کسی می گوید که ، جانشین رئیس جمهورهایی است که نخستین بمب های هسته ای جهان را بر سر انسان ریختند ، نخستین سلاح های میکروبی را علیه سرخپوستان بومی آمریکا به کار گرفتند ، نخستین سلاح های شیمیایی را بر سر روی ملت ویتنام آزمایش کردند ، روند نسل کشی های برنامه ریزی شده در جهان را در ترینیداد با نازاکردن مردان سرخپوست آغاز کردند و روند برده پروری ژنتیک در جهان را با دستکاری ژنتیک در ساختار دانه های خوراکی و میوه ها در آمریکای لاتین آغاز کردند !

اینگونه است که هر راهزن و جانی کیفرنادیده ، خود را نماد دادگستری وعدالت جا می زند .

نظر شما