۲۷ - مهر - ۱۳۹۵


من فریبا هستم  ؛ مادر امیربابک هشت ساله . دلیل این که مشخصات میگم به خاطر اینه که میخوام تجربه ی تلخی رو که داشتم ، در اختیار همه ی مردم کشورم  بذارم .  پسر من روز بیستم مرداد امسال مبتلا به بیماری ای شد به نام « سندرم میلرفیشر » . بچه ی من یک بچه ی کاملا سالم  بود که کلاس کاراته می رفت ، درس میخوند و بازی میکرد و از در و دیوار بالا می رفت ؛ ولی به یکباره در ظرف شش ساعت تمام حرکات و توان  ماهیچه ها  و علاوه بر آن  قدرت بلع و دفع  را از دست داد !  او که جلوی چشمان ما ، مثل یک شمع پر نور و زیبا می درخشید ، یکباره کم نور و ضعیف شد .

پسر من  ۳۶ روز در در بخش  آی سی یوی بیمارستان بعثت همدان بستری شد . روزهای خیلی بدی بود . گاهی حتی تنفسش دچار مشکل می شد ولی خداوند به ما لطف کرد و بابک به  تنفس مصنوعی نیاز پیدا نکرد ؛ یعنی قدرت تنفس و تپش قلب کوچولوش رو از دست نداد .

چشمان بابک  ۲۰ روز بسته بود و ۵۲ روز نباید آب و غذا می خورد ؛ چون برای او احتمال خفگی داشت. او فقط سرم ، و در نهایت با آمپول مخصوص از راه مری غذای مخصوص دریافت می کرد. بعد از ۳۶  روز ، پزشکان از تشخیص بیماری اش اعلام ناتوانی کردند . آنها حتی نتونستن بفهمن این بیماری چرا به وجود اومده  . ناچاری از بیمارستان مرخص شد و الان در خانه است . بینایی اش برگشته و کم کم توانایی بلع و سرفه و عطسه را پیدا کرده ؛ ولی مدام فیزیو تراپی میشه . او با اینکه می تواند دستانش  را تکان بدهد ، ولی انگشتانش هنوز ناتوانه و نمی تونه راه بره .  ما امیدمان به خداست که تا  دی ماه که خواهرش به دنیا میاد ، بابک هم سرپا بشه…

ولی مامان های گل ! این برای خودم مهم بود که بدونم چرا این بلا سر عزیز من اومده . خیلی تحقیق کردیم ، انواع آزمایش ها را انجام دادیم و پرونده ی بابک تا آلمان هم رفت. همه ی متخصص ها می گفتند که این بیماری در نتیجه ی عفونت ویروسی یا آنفولانزا یا سرماخوردگی ایجاد می شود در حالی که بابک در تابستان به هیچ کدام از اینها دچار نشده بود .

در نهایت ، یکی از آشنایان که خانم دکتری باتجربه و متعهدند و نوه شان دو سال پیش به این بیماری دچار شده بودند، به دیدار ما  آمدند . ایشان گفتند که در یکی از کلینیک های آمریکا بعد از سه ماه تحقیق بر روی نوه ی ایشان دلیل این بیماری را پیدا کردند … باورکردنش سخته ولی علت  واکسن تزریق آنفولانزا بود !

واکسن آنفلوآنزا

واکسن  آنفلوآنزا

بله….تعجب و حیرت شما رو درک می کنم…. چند ماه قبل بابک به توصیه ی دکترها و بر اثر تبلیغات بیهوده و بی اساس جراید و صدا و سیما ،  واکسن آنفولانزا زد ، ولی افسوس …

پس از زده شدن این واکسن به فرد ، در بدن فرد عفونت ویروسی  به وجود میاره که  برای بدن  نوعی « خودایمنی »  ایجاد می کنه که این  بدترین حالت رو برای بدن شخص ایجاد می کنه ؛ چون واکسن آنفولانزا تب نداره . این ویروس میره و روی رشته های عصبی بدن فرد  می نشینه و بعد از مدتی گلبول های سفید اونو  شناسایی میکنن  و به آن حمله میکنن . با حمله گلبول های سفید ، روکش رشته های عصبی که « غلاف میلین » نام داره ، پاره میشه …

در آمریکا گفته بودن که ما در این مملکت به این وسعت ، واکسن آنفولانزا را تنها برای :

  1. پیرمردان و پیرزن های بالای شصت سال که بدن آنها توان مبارزه با عفونت رو نداره
  2. بیماران سرطانی
  3. بیماران هپاتیت و ایدزی و در نهایت بیمارانی که بیماری آنها درمانی ندارد ، تجویز می کنیم !

   ما عقیده داریم که کودک دوروزه هم تحمل بیماری آنفولانزا را دارد ! چرا شما در ایران واکسن آنفلوآنزا را به این راحتی تهیه واستفاده می کنید ؟

خواهش می کنم حرف من رو گوش کنید. سه روز تب یا یک هفته آنفولاآنزا بچه رو کاملا و به صورت طبیعی ایمن می کنه ولی واکسن کاملا به بدن املای غلط می ده .

به گفته ی کلینیک آمریکایی ، واکسن شما را در برابر یک نوع سرما خوردگی ایمن می کند و در برابر ۹۹ نوع دیگر که تا کنون  شناسایی شده ، خود ایمن می شوید که بسیار خطر ناک هست.

از واکسن آنفولانزا استفاده نکنید !

این ماجرا را برای عزیزانتان بازگو کنید… پاییز در راه است … هجوم همه گونه  تبلیغ در راه است…فریب نخورید..عاقل باشید !

یک راهنمای بهداشتی که راه های پیشگیری از آلوده شدن به ویروس آنفلوآنزا و بیماری آن را آموزش می دهد .

یک راهنمای بهداشتی که راه های پیشگیری از آلوده شدن به ویروس آنفلوآنزا و بیماری آن را آموزش می دهد .

نظر شما