۲۵ - دی - ۱۳۹۱


 به مناسبت آغاز سال ۲۰۱۳ میلادی ، فروشگاه مرکزی شهر کتاب  نمایشگاهی از  سه هزار عنوان کتاب خارجی جدید را در قالب  یک جشنواره زمستانی برپا کرده است .
جشنواره کتاب‌های خارجی شهرکتاب مرکزی با بیش از سه هزار عنوان کتاب جدید از ۲۰ دی ماه آغاز شده است. کتاب‌ها در شاخه‌های ادبیات (داستان و رمان) ، معماری ، هنر، تاریخ و… عرضه می‌شوند و عنوان های ویژه‌ای نیز در زمینه تاریخ هنر اسلامی در میان آنها دیده می شود . در میان این کتاب‌ها  که به زبان انگلیسی و برای بزرگسالان نوشته شده اند ، کتاب های چاپ سال ۲۰۱۳ نیز وجود دارد.
این جشنواره زمستانی فروش کتاب‌های خارجی ، و برای دسترسی آسان‌تر شهروندان به پرفروش‌ترین و تازه‌ترین کتاب‌های جهان برگزار می‌شود ، در سال های  پیش، با استقبال روبرو شده است . تاکنون در این نمایشگاه ، بیشترین استقبال از کتاب‌های حوزه رمان بوده است . در این دوره  نیز آثار تازه  ای در همه حوزه‌ها ، در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.
این جشنواره سه هزار عنوان کتاب خارجی از روز ۲۰  دی ماه ۱۳۹۱ در بخش کتاب‌های خارجی فروشگاه مرکزی شهر کتاب ، واقع در خیابان شریعتی، بالا‌تر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ کلاته برگزار می‌شود.

 از : پایگاه اطلاع رسانی موسسه شهر کتاب

نظر شما