۱۷ - خرداد - ۱۴۰۰


به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌ (ایبنا)، هفدهمین دوره طرح‌های فصلی با عنوان «بهارانۀ کتاب ۱۴۰۰ » با مشارکت ۸۶۰ کتاب‌فروش از سراسر کشور، از امروز دوشنبه ۱۷ خرداد به‌ مدت یک‌هفته تا ۲۳ خرداد‌‌ماه ۱۴۰۰، از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجری‌گری موسسۀخانه کتاب و ادبیات ایران، برگزار می‌شود.

در این طرح مخاطبان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان و با ۲۰ درصد تخفیف از ناشران و کتاب‌فروشی‌های عضو طرح کتاب خریداری کنند. کتاب‌‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی مشمول این میزان تخفیف هستند.        

پوستر طرح «بهارانۀ کتاب ۱۴۰۰»

 دربهارانۀ کتاب ۱۴۰۰، ۱۲۴ کتابفروشی پایتخت و ۷۳۶ کتابفروشی از دیگر استان‌‌ها مشارکت دارند. نام و نشانی و زمینۀ کار کتاب‌فروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ١۴٠٠»، به تفکیک هر استان، بر روی پایگاه tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

 طرح‌های فصلی از سال ۱۳۹۴ با شعار «کتاب‌فروشی به وسعت ایران»، با مشارکت ۲۰۰ کتاب‌فروش از سراسر ایران، و همزمان با  بیست‌و‌سومین دوره هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی برگزار شد. در مجموع، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در ۶ سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای برگزاری ۱۶ طرح فصلی تخصیص داده است.

برگرفته از : خبرگزاری کتاب ایران (با ویرایش)

نظر شما